حجت الاسلام والمسلمین ملاحسینی دردومين جلسه ستاد زكات شهرستان بهاباد با حضور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد، معاون فرماندار و بخشداران مركزي و آسفيچ و سایر اعضای ستاد در محل خانه ترويج جهاد كشاورزي دهستان احمد آباد بهاباد برگزار شد در سخناني بر اساس آيات و روايات قرآني به اهميت و جايگاه زكات در اسلام اشاره كرد و افزود: پرداخت زكات موجب بيمه كردن اموال و تزكيه نفوس است .
وی با اشاره به نمونه های عینی آثار پرداخت زکات در بين كشاورزان اظهار داشت: پرداختن زكات باعث افزايش و بركت مال است و رفع بلا از مردم ميكند.
در ادامه حجت الاسلام فخرآبادي مسئول ستاد زكات كميته امداد امام خميني استان يزد در سخناني ضمن تشريح قانون جديد زكات كه به تازگي به تصويب مجلس شوراي اسلامي و تائيدشوراي نگهبان رسيده است مطالبي بيان و به ارايه گزارشي اجمالي از وضعيت پرداخت  زكات در سالهاي گذشته پرداخت.
وی با اشاره به قانوني شدن جمع آوري زكات توسط كميته امداد امام خمینی(ره) ، از روحانيت ، مسئولين و معتمدين خواست كه در راستای ترويج فرهنگ زكات تبليغ گسترده و چهره به چهره داشته باشند.
رمضان باقري دبير ستاد زكات و مدیر کمیته امداد  شهرستان بهاباد  نيز در سخناني بر اهميت پرداخت زكات در جامعه مطالبي بيان و بر پرداخت به موقع زكات تاكيد نمود .
در اين جلسه از دانش آموزانی كه در مسابقه نشريه ديواري با موضوع زكات و مقاله نويسي رتبه های برتر كسب نموده بودند با اهدا لوح تقدير و هدايائي تجليل شد .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا